SmartLynx Airlines savās operācijās ievieš tiešsaistes lidojumu reģistrēšanas pakalpojumu

30.01.2020
SmartLynx Airlines savās operācijās ievieš tiešsaistes lidojumu reģistrēšanas pakalpojumu
Sekojot pieprasījumam, otra lielākā Latvijā bāzētā aviokompānija SmartLynx Airlines savu līgumreisu pasažieriem no Latvijas un Igaunijas turpmāk piedāvās iespēju izmantot tiešsaistes reģistrācijas rīku.

Tā galvenais uzdevums ir vienkāršot lidojuma plānošanas procesu un samazināt laiku, kas tiek pavadīts garajās reģistrācijas rindās lidostā.

Jau kādu laiku aviācijas uzņēmumi pievēršas dažādu apkalpošanas procedūru uzlabošanai, lai samazinātu laiku, kas tiek patērēts konkrētu ar lidojumu saistītu darbību veikšanai. Tā ir tradicionālo pakalpojumu pārnešana uz digitālo vidi.

"Šis kompānijai ir bijis plānots solis. Esam ieklausījušies mūsu pasažieru viedoklī un sekojuši pašreizējām tendencēm aviācijas nozarē. Šis digitālais rīks ne vien nodrošinās ātru un ērtu lidojuma reģistrācijas procesu, bet ļaus parūpēties arī par citām ar lidojumu saistītām detaļām," skaidro SmartLynx Airlines viceprezidents biznesa attīstības jautājumos Edvīns Demenius.

Reģistrēšanās tiešsaistē nodrošina vairākas priekšrocības. Reģistrācijas platformā pasažieri var izvēlēties un rezervēt sēdvietas pie loga vai ar papildu vietu kājām, pievienot papildu bagāžas vienības, reģistrēt sporta aprīkojumu, pasūtīt maltītes un citus pakalpojumus. Tomēr lielākais ieguvums ir iespēja veikt ātru reģistrāciju un ievērojami ietaupīt laiku.

Tiešsaistes reģistrācijas rīks ir pieejams kompānijas mājaslapā gan datorversijā, gan mobilajā versijā, un to atbalsta iOS un Android operētājsistēmas. Pēc reģistrācijas pabeigšanas pasažieri iekāpšanas karti saņems e-pastā un mobilajā ierīcē digitālā formātā elektroniskai vai drukātai lietošanai.

*Platforma ir pieejama 72 līdz 4 stundas pirms lidmašīnas atiešanas, un pasažieriem ir pieejami šādi pakalpojumi:

•    atsevišķa bagāžas nodošanas rinda;

•    iespēja palielināt salonā pārvadājamās bagāžas svaru;

•    iespēja palielināt reģistrētās bagāžas svaru;

•    iespēja mainīt sēdvietu;.

•    piekļuve atpūtas telpai;

•    ēdienu pasūtīšana (var rezervēt ne mazāk kā 24 stundas pirms lidojuma);

•    klientu atbalsts.

1 ceļotājs
Pieaugušie (12+)
Bērni (2-11)
Zīdaiņi (0-2)