PTAC informē ceļotājus par atceltajiem lidojumiem

30.04.2020
PTAC informē ceļotājus par atceltajiem lidojumiem
Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu saistībā arī korona vīrusa Covid-19 izplatību un ierobežojumiem visā pasaulē, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) turpina pieaugt saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par aviobiļetem.

Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem kā rīkoties situācijās, ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai jāatmaksā samaksātā nauda, kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts.

PTAC atgādina - ja Covid-19 izraisītās pandēmijas dēļ aviokompānija ir atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem situācijas risinājumiem:

    Mainīt lidojuma datumu;

    Saņemt atpakaļ samaksāto naudu;

    Saņemt vaučeri no aviokompānijas.

PTAC aicina patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām griežas ļoti liels skaits patērētāju līdz ar to pieprasījumu apstrādes laiks var ieilgt.
1 ceļotājs
Pieaugušie (12+)
Bērni (2-11)
Zīdaiņi (0-2)