Vēl 2018. gadā
“Ryanair” bija viena Īrijas zemo cenu lidsabiedrība, kas veica lidojumus visā Eiropā. Taču pēdējo gadu laikā daudz ir mainījies, un tagad “Ryanair” grupas paspārnē darbojas piecas lidsabiedrības, vēsta "Simpleflying.com".
“Ryanair” sadalīšanās sākās 2018. gada novembrī, kad tapa lidsabiedrība “Ryanair Sun”, kas vēlāk tika pārdēvēta par “Buzz” un ir reģistrēta kā Polijas lidsabiedrība. Sākotnēji lidsabiedrība apkalpoja čarterreisus, bet vēlāk “Ryanair” paziņoja, ka slēgs savas bāzes Polijā un pilnībā nodos darbību šajā valstī “Ryanair Sun”.
2019. gada matā tika izveidots vēl viens meitas uzņēmums – Apvienotajā karalistē “Ryanair UK”, un tas notika ar nolūku mazināt Brexit ietekmi uz lidsabiedrības darbību.
2019. gada augustā tika izveidots līdz šim lielākais meitas uzņēmums – “Malta Air”, kam bāzes ir visā Eiropā. “Malta Air” tapa, “Ryanair” noslēdzot līgumu ar Maltas valdību. Sākotnēji jaunās lidsabiedrības flotei bija jāpievienojas desmit lidmašīnām, kas bāzējās Maltā. Taču līdz 2023. gada vasarai kompānijas flotē jau ir 125 “Boeing 737-800”, 36 “Boeing 737 MAX” – kopā 161 lidmašīna.
Bet “Laudamotion”, kas vēlāk tika pārdēvēta par “Lauda Europe” sāka apkalpot “Ryanair” lidojumus 2018. gada pavasarī, un “Ryanair” šo lidsabiedrību pilnībā pārņēma 2019. gada janvārī. “Lauda Europe” ir 28 “A320-200” lidmašīnas. “Lauda Europe” no biznesa viedokļa atrodas Maltā, bet fiziski lidmašīnas atrodas Londonas Stanstedas lidostā, “Palmā de Maljorka, Vīnē, Zadarā un Zagrebā.
Zīmīgi, ka, bieži vien, iegādājoties biļetes uz “Buzz”, “Malta Air” vai vēl kādas no “Ryanair” lidsabiedrības lidmašīnām, pasažieri redz to pašu zili dzelteno “Ryanair” krāsojumu. Tas tādēļ, ka lidmašīnu pārkrāsošana maksā naudu, bet “Ryanair” tērēties nevēlas. Taču jaunās lidmašīnas gan mēdz tikt nokrāsotas katra uzņēmuma krāsās.