Apsūdz Ryanair negodprātīgas politikas īstenošanā pret saviem klientiem

03.05.2020
Apsūdz Ryanair negodprātīgas politikas īstenošanā  pret saviem klientiem
Patērētāju tiesību aizsardzības uzņēmums "Which?" apsūdz aviokompāniju "Ryanair" negodprātīgas politikas īstenošanā pret saviem klientiem, ziņo "SkyNews". "Ryanair" tiek kritizēts, jo nevēlas uzreiz atmaksāt naudu par Covid-19 dēļ atceltajiem reisiem, bet piedāvā cilvēkiem ņemt kuponus nākotnes lidojumiem.

Pasažieri saņemot e-pasta vēstules, kurās minēts, ka kuponi būs derīgi gadu. Ja līdz termiņa beigām tie netiks izmantoti, tad pasažierim tikšot atskaitīta nauda.

Aviokompānijas izpilddirektors Maikls O'Līrijs "SkyNews" paskaidrojis, ka šāds e-pasts nosūtīts, jo uzstādīta automatizēta sistēma. Katram pasažierim, protams, esot tiesības iesniegt savas prasības atbilstoši Eiropas Savienības regulām. Kad krīze būs beigusies, nauda tikšot atmaksāta.

Viņš izskaidrojis, ka šajos pandēmijas apstākļos naudas atmaksa prasot ilgāku laiku. Ne tikai tamdēļ, ka atcelto reisu skaits ir ļoti liels, bet arī tādēļ, ka sociālās distancēšanās dēļ – pieprasījumus apstrādā mazāks skaits darbinieku.

“Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām,  pateicamies par sapratni,” norādījis O'Līrijs.

Iepriekš jau ziņots, ka Covid-19 izplatības noteikto ierobežojumu dēļ aviokompāniju darbība ir teju apturēta. Daudzas kompānijas paziņojušas par darbinieku atlaišanu, kamēr citas - iesniegušas maksātnespējas pieteikumus

1 ceļotājs
Pieaugušie (12+)
Bērni (2-11)
Zīdaiņi (0-2)